mandag 12. juli 2010

“Say it with Flowers”

Eg og Tiril Maria har ein liten ferie hjå mamma i strandebarm. Eg måtte jo sjølsagt ha med meg noko kortlagingsting.. og fekk stempla opp detta stempelet då eg var på kortlagingsdag hjå Kristine. Ho hadde kjøpt detta til Angella..og eg fekk snik stempla da.. (hadde sjølsagt spurd Angella)


Wild Orchid Craft har ein ny utfordringsblogg og utordringen "`#1 er
“Say it with Flowers”


Her ser du taggen som er inni lomma på kortet.

Kvaliteten på bildene er ikkje so gode sida dei vart tatt med mobiltelefon, sida kameraet mitt ligger heima.

Takk for titten :)

3 kommentarer:

  1. Dette var bare så søtt, Tine. Kos deg på ferie :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. This is a beautiful card and gift box--such a clever design! Tilda is gorgeous! Thank you for joining our first challenge at Wild Orchid!
    Hugs,
    April

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)