tirsdag 22. mars 2011

Konfirmasjonskort

No er eg igang med konfirmasjonskorta. Eg har laga nokon no.. men viser deg berre eit no.

Eg har gått til innkjøp av Kenny K digis. Kjempe kule stempler!!
Her har eg fargelagt da (sjølvsagt) med Pro og Touch Markers
Eg har laga cris cros kort. Lenge sia sist.. so va kjekt etter gammalt :) 
Eg har brukt Martha Stewart punch og nestabillities label fourteen
Eg har embossa med Tim Holtz embossingplate 
Tekststempel frå Ladybug and Friends


På skrivefeltet har eg stempla tekststempel frå North Star Stamp.

Dette kortet skal vere med på utfordringene hjå:

Sukkersøtt - Skisse

Wild Orchid Challenge - Dieing to punch it out.
The Shabby Tea Room - Bingo! - Punch/ Die cuts, Embossing, Ribbon
Paper Sundars - Embossing
Kort o`Mania - Dies / Punch
Incy Wincy Design - Embossing
Charismas Cardz - To 'Die' For
Digi Doodles Shop`s Best - Anything goes

16 kommentarer:

  1. Herlig konfirmasjonskort:O) Flotte, friske farger, stilig med de embossede akrene. Nydelig farget motiv.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig konfirmasjonskort!!

    SvarSlett
  3. Utrolig lekkert. Skjønne farger og utrolig flott fargelegging !!og stilig pynta!!
    Vet jeg er VELDIG sent ute, men velkommen ombord i DT teamet-.Gleder meg veldig til å se hva vi kan få til isammen.

    Ha en super dag,

    KLem, Marianne

    SvarSlett
  4. fantastic! love the colours, love the shapes and the embossing matches the open scallops wonderfully. thank you so much for sharing this GORGEOUS creation with us at Charisma! xo

    SvarSlett
  5. I love the design of this card and the opening for the tag, great embossing and I love the edge punch so fun!:-)Thanks for joining us this week in the Shabby Tea Room :-)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort, kult stempel og fint med de ebossede arkene.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem fra Meretekj

    SvarSlett
  7. Very cool card. Your embossing is awesome and I love the dark and light blue together. Thanks for playing this week at The Shabby Tea Room.

    SvarSlett
  8. very cool and trendy! Love the embossing too!
    Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

    SvarSlett
  9. Such lovely colours and great colouring .Thanks for joining us at Digi Doodle Shop's Best :D
    Lisa x

    SvarSlett
  10. This is a great card. Thank you for playing along at Incy Wincy this week

    SvarSlett
  11. Rålekkert!!!
    Design, pynt, farger og fargelegging...alt er så flott gjennomført:-))

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  12. Så herlig Criss cross-kort du har laget. Og Kenny K's stempler er kjempeflotte! Takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  13. What a wonderful creation! Love your colouring, and the embossing is perfect for our challenge! Thanks for joining us at Paper Sundaes, good luck in the draw!

    SvarSlett
  14. Dette ble et stilig konfirmantkort og jeg likte alt på det! Takk for at du deltar på Kort O Mainia sin utfordring:=)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  15. knall tøff! flotte farger og kjempe fint fargelagt motiv :D de er stiiilige KenneyK :D
    takk for at du delok hos kort o mania sin utfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett
  16. Wow så stilig!!! Herlige sterke farger og skikkelig tøft motiv :-D Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem Guro

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)