Viser innlegg med etiketten Korg. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Korg. Vis alle innlegg

fredag 1. mars 2013

Påske hos Kreativ Scrapping

Det er ny måned og tid for ny utfordring hjå Kreativ Scrapping. 

Mars er påskemånaden i år.. so då har me i KS lyst å sjå

Påske - men ikkje kort. 

Så finn fram kreativiteten og lag noko fantastisk ;)

Her er mitt prosjekt denne gongen



Eg har dekorert ei lite korg som eg fekk tilsendt frå Kreativ Scrapping som var forhands utskjært denne korga med 
SILHOUETTE CAMEO DIGITALE KUTTEMASKIN 

Og fila med korga har me fått ifrå Sandra`s Scrapshop


Eg har fargelagt eit Magnolia stempel med Copic
Og så har eg brukt papir frå Pion.
Ellers har eg pynta med bånd, blomster og blader


Eg har hatt papir på alle sider.. 



Her er baksida.. pynta med blomster.



Og båndet går heilt rundt korga.


  

Søt lita korg.. plass til noko lite søtt noko kanskje ;)

Ta turen innom Kreativ Scrapping bloggen og sjå dei andre DT damenes flotte bidrag :)    

søndag 14. august 2011

DT - Stamptacular Sunday Challenge - Fancy Folds!

It is time for a new DT - card for Stamptacular Sunday Challenge

This week's challenge is a…
"Fancy Folds!"

Create a card that is folded in some non-traditional way.. not just down the left side or top side of the card. Be creative! More than one fold would be great! In fact, for every fold your card has, your name will be put into this week`s drawing for our fabulous prize that many times!! Oh…and don’t forget to stamp! After all, we don’t call this STAMPtacular for nothing!

And here is my card/ basket this week


I have fold it in to a basket with a tag.
Have used a design paper from Inkido
Roses from Wild Orchid Craft
And some bling
The text stamp is from Stempelglede


The butterfly stamp am I not sure where is from.. 


Here's how the basket is when the lid is off.

This week's fabulous prizes are donated by:
The Stamping Boutique
PRIZE: Winner's Choice of 5 digis!

and

Doodle Pantry
PRIZE: $10 Gift Certificate 



Go in to Stamptacular Sunday Challenge and chech out the other DT`s fab cards!!

This box will be with the challenges at:


Allsorts Challenge blog - Anything but a card


onsdag 6. april 2011

GDT - I ♥ ProMarkers

I got an email with a question if I would be guest desingner at I ♥ ProMarkers  on 1st of April. Was happy at once, but then I remembered that it was April 1st .. maybe it's joke??
I wrote back and said I had really wanted to be a guest designer ... That was no joke:)

It was already April months and I was going away for the weekend. So I had to throwmyself at work when I got home.

The challenge this week is Easter. And here's what I've created.


LOL In the absence of Easter candy, I took regular eggs as decorations in my basket.
 

I have colored one of the new Magnolia stamps with ProMarkers.



Here is the other side. I have used DP from Pion desing
Various flowers, ribbon and butterfly buttons.



And here is the side were you can see the eggs...

Thanks for looking. 




søndag 28. februar 2010

Flettekorg.


Eg er blitt medlem av kort klubben til papirgleder. Og sist me hadde møte lærte Jannhild oss å lage denne korga. Ho hadde funne ein tutorial av den flotte korga som Lena Katrine har laga.

Eg brukte eit dobbelsidig mønsterark (hugsar ikkje kor da kjem ifrå, men kjøpt på papirgleder). Eg  klarte berre å fletta ferdig korga på møte, men gjorde den ferdig då eg kom heim. Pynta den med stempel med magnolia sleiv-jenta (tihi).. fargelagt med pro og touch markers. Roser i div størrelser, blader og bånd. Eg har malt litt med distress krakelerings maling på blomster og bånd.


Tekststempel ifrå papirgleder. "Det er din dag i dag".
Korga blei ein liten morsdagspressang til svigermor. So da er derfor da står "mamma" med klistremerkebokstaver.

Her ser du korga ovanifrå. Eg har brukt litt halvperler og hjerte itillegg til roser og blader. Brukt Martha Stewart bord punch både rundt kanten øverst på korga og til hanken. Hanken har ein forsterkning inni med kartong.

Eg hadde små sjokolader i cellofanpapir og knytte med samme bånd som eg har brukt ellers på korga. Hadde ikkje tid å ta bildet med da oppi... Men da vart prikke over i-en på korga :)

Takk for titten, folkens.. Og kjempe kosleg med alle kommentarane de gjer meg!! Varmar veldig:)