Viser innlegg med etiketten Morsdag. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Morsdag. Vis alle innlegg

onsdag 16. februar 2011

Morsdagspressang

Vel overstått morsdag alle mødre.
Eg blei vekt før hall åtta.. *grumf*...Lagde frokosten sjøl..*sukk*... men eg fekk eit nydelig kort av Tia Mia som ho hadde laga i bhg.. Resten av formiddagen brukte eg på å laga morsdagspressang til svigermor.. Før me for bort te dei på middag :) 
***
Well over with Mother's Day all mothers.
I was awakened before half eight .. * grumf *... Had make breakfast self ..* sigh *... but Igot a lovely card of Tia Mia that she had made in kindergarten .. The rest of morning I used to create mother's day gift to my mother in law .. Before we went over to them for dinner:)


Det blei ei toffifee øskja. 
Digi stempel frå Motivet som er fargelagt med Pro og Touch Markers.
Diverse bånd og perlebånd. 
Papirserviett og tag.
***
It was a toffifee box.
Digi stamp from the motif that is colored with Pro and Touch Markers.
Ribbons and pearl band.
Paper Napkin and tag.


Mmm... nam nam toffifee.. 


Var veldig søt denne pusekatten ;)

Eg har brukt fargar som Sketchy Colors vil ha i denne vekas utfordring.
Og  Anonyme Scrappere vil at me skal scrappe etter ein sång i utfordring # 16, og eg tenker då med ei gong på "Lille pusekatt" (el "Lille kattepus som den også blir kalla) som eg må synge til Tia Mia kvar kveld før ho legger seg.. 
My Time To Craft Challenge vil sjå sirkler på kortet.
Ladybug Craft Ink vil ha alt anna enn kort... og dette er vel eit sjokolade etui..
A Spoon Full of Sugar  vil også ha alt anna enn kort.
***
It was very sweet this ya pussy-cat;)

Sketchy Colors will have the colors I have used in this week's challenge.
And Anonymous scrappers want us to scrap for a song of challenge # 16, and then Iscrapped "little pussycat" that I must sing to Tia Mia every night before she lies ..
My Time To Craft Challenge will see circles on the card.
Ladybug Craft Ink will have anything but short ... and this is just a chocolate case ..
A Spoon Full of Sugar will have anything but card.

------------------------------

So vil eg ta med eit bilde av Tiril Maria.. Ho kom nemlig inn på kjøkkenet søndags formiddag med alle smokkane sine og sa.. 
"Eg er ei stor jente! Og store jenter brukar ikkje smokk!" 
So kasta ho alle smokkane sine i bosse. Det gjekk fint heile dagen, men då kvelden kom og det var leggetid blei det litt hardt... 
Ho spurde etter smokk, men eg sa at den låg jo i bosse og at det var komme masse boss oppå dei. So me kunne IKKJE ta dei opp igjen. Sannheiten er at eg hadde nettopp skifta bosspose og eg tok opp igjen smokkane før me tok den i bruk og gøymte dei i tilfelle krig...
Ho brukte kjeeeempe lang tid til å sovna.. Høyrte ho styrte på. Eg og han satt og såg på film og når den va ferdig fann me jento vår sånn i døråpninga hennes... 
***
Finally, I take with a picture of Tiril Maria .. She came into the kitchen Sunday morningwith all the dummy and said ..
"I am a big girl! And big girls do not use dummies!"
So she threw all dummy's in the garbage. It was fine all day, but then evening came andit was bedtime, it was a little hard ...
She asked for dummies, but I said it lay in the the trash and that it was getting a lot ofrubbish on top of them. So we could NOT take them up again. The truth is that I had justchanged its rubbish bag and I took the dummy up again before we took the garbagebag in the use and the Hidden in case of war ...
She spent very long time to fall asleep .. We heard she was harried on. I and he satand watched a movie and when it was finished, we found our girl like her in thedoorway ...




søndag 28. februar 2010

Flettekorg.


Eg er blitt medlem av kort klubben til papirgleder. Og sist me hadde møte lærte Jannhild oss å lage denne korga. Ho hadde funne ein tutorial av den flotte korga som Lena Katrine har laga.

Eg brukte eit dobbelsidig mønsterark (hugsar ikkje kor da kjem ifrå, men kjøpt på papirgleder). Eg  klarte berre å fletta ferdig korga på møte, men gjorde den ferdig då eg kom heim. Pynta den med stempel med magnolia sleiv-jenta (tihi).. fargelagt med pro og touch markers. Roser i div størrelser, blader og bånd. Eg har malt litt med distress krakelerings maling på blomster og bånd.


Tekststempel ifrå papirgleder. "Det er din dag i dag".
Korga blei ein liten morsdagspressang til svigermor. So da er derfor da står "mamma" med klistremerkebokstaver.

Her ser du korga ovanifrå. Eg har brukt litt halvperler og hjerte itillegg til roser og blader. Brukt Martha Stewart bord punch både rundt kanten øverst på korga og til hanken. Hanken har ein forsterkning inni med kartong.

Eg hadde små sjokolader i cellofanpapir og knytte med samme bånd som eg har brukt ellers på korga. Hadde ikkje tid å ta bildet med da oppi... Men da vart prikke over i-en på korga :)

Takk for titten, folkens.. Og kjempe kosleg med alle kommentarane de gjer meg!! Varmar veldig:)

torsdag 25. februar 2010

Valentine og morsdag..

E so kjekt å få so masse bestillingar på ting. Etter eg begynte som ringevikar i barnehagen, har da eksplodert med bestillingar ;) tihi.. men desse tinga her e da faktisk ikkje bhg-folk som har bestilt.. tihi..so da e jo bra.

Kan starta med valentine tinga..
Mokkabønneøskja... mannen som skulle få den er ein kok.. so då fant eg ut at kokkekaren passa perfekt ;)



Har pynta den inni og..

Musa e berre skjønn.. fargelagt med promarkers.

Dette kortet fant eg oppskrift på i Ett trykk, og fant ut at eg måtte prøva da ut.. So då passa da jo bra at valentine va rett rundt hjørna :)



So var da jo morsdag samme dag.. Og eg fekk frokost med nysteikte rundstykker, kakao og eggerøra.. Kosa oss heile dagen!! Tiril Maria hadde laga både morsdagskort og pressang i barnehagen til meg.. veldig rørande..





---



Eg e IKKJE noko flink til å hugse navn og kor ting kjem ifrå... So eg har ikkje skreve om noko eg har brukt.. men de e no so dreven i da, at de ser no da mesta. Viss da sku no vera noko, so kan de berre spørja ;)