mandag 23. februar 2009

Oppgave 2 i Papircupen

Mitt bidrag til oppgave 2 i papircupen på papirgleder.no.

Oppgaveteksten lyder sånn:
Stilart: Shabby chic - VintageShabby chic er noe som er brukt og slitt, men med eleganse og stil. Vi har definert vintage som en underkategori av shabby chic.
Kriterier: Dere skal bruke Beate sin side ("målbevisst") som skisse. Med dette mener vi at plassering av bilder,tittel, tekst og pynt skal være likt. Men dere kan gjerne snu eller speilvende skissen. Antall bilder er også valgfritt.Det skal finnes revne og svertete kanter.Bunnarket skal være et mønsterark.
Dette er Beate Solheim sin "Målbevist"

Eg har aldri scrappa i denne stilen før so detta var spennande...men kjempe kjekt.. :)

Bildene er da mamma som har tatt då ho var barnevakt for Tiril Maria.
Dei to trur eg har da veeldig morro sammen. Tiril Maria har allti lært seg noko nytt når ho kjem heim igjen ifrå ho..
Eg har brukt:Mønsterark som eg kjøpte på loppisen som var no nettopp på papirgleder.no, sto ikkje navn på dei. (Dei to bakeste arka).
Ellers er da mønsterark ifrå fancy pants - fancy-free collection. og so ifrå ladybug and friends. Eg har sydd med symaskin.
Teksten er skrevet på data og skreve ut på akvarell papir.
Ellers har eg brukt diverse blomar som eg har sett sammen, blader, band, bling, notabene, sharms og ein gammel bukseknapp.
"Forever" og "smile" er ifrå eit mønsterark som eg også kjøpte på loppisen, men dette var eit klistermerkeark.
Takk for titten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)