onsdag 11. mars 2009

Layout heilt uten LIM!!!

Utfordringen til Annette Knutsen på papirgleder.no denne gongen var å skreppa uten lim.



utfordringsteksten høyrdes sånn ut :



Scrap uten lim.

Det må ikke brukes lim, dobbelsidig tape eller fototape.

Produkter: Valgfritt, men vi foreslår stifter, brodergarn, eyelets, brads, knapper, bånd, maling (kan feste transparente ting) nål og tråd.

Teknikker: Valgfritt

Format: Layout i valgfritt format.



Det er lov å bruke glitterlim så lenge det brukes til pynt, men ikke til å feste med. Selvklebende pynt er ikke tillatt. Rubons har vel en form for lim på seg,men de godtas ettersom man ikke kan bruke dem til å feste med. Diamond Glazekan brukes som finish på ting, men ikke som lim.






So her er mitt bidrag denne gongen




Mine fyrste tankar då eg las oppgåva var -"uten lim???" -"går da an???"
Eg har tenkt lenge på denne, men til slutt måtte eg berre begynna. Og då kom idèane :)
Da fyrste eg begynte med var å finna fram bilde og "ordna" da på photoshop, med god hjelp av
Kristine M. Biseth`s photoshops-leksjonar i bloggen hennas.
Bilde er ifrå ein flott februar dag, då eg og dattera mi var ute å kosa oss i sola. Med solbrillene sine på, såg eg at ho følte seg ganske so kul :)
Eg har brukt eit mønsteark ifrå Dreem Street papers, Rue -Yours Truly. Skjærte litt rundt mønsteret på arket og fekk bilde litt bakom. Festa bilde sammen med hampetauet med stiftemaskin. Sløyfebandet av hamp med innslag av gulltrå er også festa med stiftemaskin. Blomstrane er ifrå nille, som eg har tatt ifrå kvarandre og brukt deler av, og tok treknappar og forskjellige tre figurar/kuler ifrå eit hårband (som no er i mangen betar) som eg har sydd sammen med blomsten og fast i mønsterarket. Notabenelappen har eg stifta fast sammen med sløyfebandet. Ellers har eg brukt sløyfeband og glitterlim.

Detta var ei kjekk og spennande oppgåva. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)