onsdag 3. mars 2010

Ein slags vintage kort..

Eg e ikkje heilt inne på dei stilane.. men eg har vertfall brukt eit vintage bilde sooo...

Gratulerer.. trenger jo ikkje vere "- med dagen..", men eit eller anna som passer..

Inni har eg brukt samme arka  og stempla swirler som eg har hatt på halvperler på.. :)

--------------

Dette kortet er laga på nesten samme måte som da øve.. syns papiret var fantastisk fint..


Inni..
Fant ut at eg ikkje trengte ekstra ark til skrivefelt.. mønsterapiret var so passande til det..

Takk for titten..

4 kommentarer:

  1. Nydelige kort du har lagd :)
    Flotte papirer og pynt.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempelekre kort Tine, og flott ide med perler i swirlstemplene!
    Må prøves...

    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  3. Dette var to nyyydelige kort! Og så stilig med swirler med perler på, kjempeflott!
    Klem

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)