tirsdag 25. januar 2011

Kort - Bok

Då har eg og laga noko "ikkje-jul" iår også. 
Eg fekk bestilling på eit kort, og det skulle vere eit spesielt kort fekk eg beskjed om ;) 
Eg har sett desse bøkene og har hatt lenge lyst å prøvd meg. 
No fekk eg annledninga. 
Kort-boka blei kjempe godt likt og ny bestilling er komme inn.. Kjempe kjekt!!


Kort-boka er laga til ei sprek 70 åring.


Eg har brukt vintage bilde funnet på nett.
Lilla mønster ark er frå dei nye arka til Maja Design. Som er kjempe flotte forøvrig!!
Grønnrutete mønster arket er eg sannelig ikkje sikker på. Eit eg har hatt i bunken min leeeenge.
Roser frå Wilde Orchid Craft
Hjørnestempel frå Ladybug and Friends
Ellers har eg brukt swirl, små alfabet klistremerke, glitterlim, bånd og blonde.
So har eg sverta alle kanter med Distress ink.


Innvendig i boka.
Tekststemplar og hjørnestempel frå Ladybug and Friends
Blonder, stickers, swirls og bånd.





Bokryggen har fått tekst av små alfabet klistermerker.


Og her er baksida med personlig stempler.

Denne boka skal vere med på utfordringa hos Vintage Udfordring

Takk for at du tok turen innom bloggen min :) 
Velkommen igjen :) 

Klem frå Tine


12 kommentarer:

  1. Kjempefin!!!! Ikke rart du har fått bestilling på fler!!! ♥
    Og de er kjempegøy å lage! Lagde jo en del på bestilling før jul - .
    Nå etter jul har det blitt heller mindre sånt papirarbeid, men det snur vel :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Åh denne var fin!! Skjønner godt du har fått bestilling på fler :-)

    SvarSlett
  3. Lekker !
    Stilige farger du har brukt.

    SvarSlett
  4. Den var utrolig flott Tine! Herlig sammensetning av farger og pynt.

    SvarSlett
  5. For en herlig kortbok! Nydelig motiv også!

    SvarSlett
  6. Utrolig flott! Lekre papirer og nydelig pynta. Disse er virkelig flotte altså! ;)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kort-bok!! Jeg har også lurt på om jeg skulle prøve meg på en sånn en gang...
    (det grønnrutete arket er forresten Basic Grey. ;-) vet det fordi jeg kan huske at jeg også hadde det! )

    Ha en fin uke, klem! :-)

    SvarSlett
  8. Hvor er det dog en lækker bog du har fået lavet! Elsker bare den nye serie fra Maja.

    Tusind tak for din deltagelse hos vintageudfordringen. :)

    SvarSlett
  9. Dette ble helt fantastisk! Lekre farger og lekker pynt!

    SvarSlett
  10. Utrolig lekkert dette her.
    Flott med alle lillatonene og lekker bilde du har brukt her.
    Spennnende med bøker og du har meg veldig mnage fine detaljer på denne.

    Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  11. aaa knall lekker gjennomført!! nydelige farger og detaljer :D
    takk for ditt bidrag til vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett
  12. Den var kjempenydelig! Har titta litt rundt inne hos deg, og du lager mye fint ja.. Kommer nok til å prøve meg på et par av tingene du har laga. Har laga et par av disse bøkene sjøl... Mye pirk, men kjempefine når de ble ferdige! :)

    Hilsen Anita

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)