onsdag 4. januar 2012

Buzzador - OBH NORDICA ECO KITCHEN

Eg er ein Buzzador.
Buzzador får eg muligheiten å prøva nye produkt og tjenester og deretter fortelle andre ka eg syns om produktet.

No har eg fått heim eit sett med steikepanner og ei ismaskin ifrå OBH NORDICA.



Dei er steike gode!!
Farge glade panner. Kjempe godt handtak på dei og du trenger nesten ingenting i panna for å steike..
Den gule er ei flott steikepanne til den single.. eller om du skal berre lage deg noko enkelt til deg sjølv ein dag.
Den raude er "vanlig" størrelse på. Teflonen er berre heilt supert i desse pannene.
Wok panna er også blitt brukt hjå oss. Super grei. Ikkje tung å holde på med. Stor og god.

Is maskina er ei super oppfinning!
Ungane digger den!!
Du lagar is på null komma niks :)
Du får med mangen oppskrifter i heftet som følger med. Og du lager mangen fleire sjølv når du er komme inn i da!

Har du lyst å bli ein Buzzador?? Stikk innom her og les om det.

1 kommentar:

  1. Så artig dette hørtes ut. er det mye jobb med dette? Får du beholde noe av de lekre pannene her da :)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)