søndag 17. februar 2013

Dåpskort - DT Sketchy Colors #151


God morgen alle sammen.. 
Det er allerede søndag igjen og tid for ny utfordringen 

Denne veka er det fargekombo i utfordringen.. 

Grønn, Lilla og kvit

Og her e mitt kort denne dagen :) 


Eg har laga eit dåpskort på bestilling. 


Lilli of the Valley stempel, fargelagt med Copic.


Eg ha brukt Pion og Maja Design papir. 


Her er "innsida" av kortet. Skrivefelt direkte på mønsterpapiret..


Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)


4 kommentarer:

  1. Fantastisk flott dåpskort....
    Herlig oppsett, og nydelige detaljer...

    Ha en flott søndag...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Ohhh så vackert!@ Motivet är en klar favorit för dopkort och formatet på kortet var fantastiskt snyggt!!
    Kram
    Linda

    SvarSlett
  3. Hei og takk for sist, det var veldig hyggelig å hilse på deg :-)

    Det var et nydelig dåpskort i vakre farger og fargelegging, og så fint med spennende format!

    Jeg har tittet litt rundt på bloggen din, og du lager jo så mye lekkert! Jeg gleder meg til å følge deg videre :-)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)