søndag 12. mai 2013

Konfirmasjonskort til gut - DT Sketchy Colors # 163

Det er søndag allerede og tid for ny utfordringen hjå 

Utfordringen denne veka er fargekomboen:

"Grønn, oransje og kvit"

Og her er mitt bidrag :)



Eg har laga eit konfirmasjonskort til ein gut som heiter Erik :) 


Eg har brukt eit Mo`s Digital Pencil stempel som eg har fargelagt med Copic. 


Eg har laga eit staffelikort..som vanlig.. :) Kjempe kjekt kort å laga syns eg! 


Her er innsida av kortet. 
Bokstavane er stansa ut med Tim Holtz sine "Word Play" 

Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)





6 kommentarer:

  1. Så tøft kort, Tine.
    Herlig fargelegging og digger de tøffe guttete detaljene.
    Ha en fin fin dag!
    Klem, Wenche :)

    SvarSlett
  2. Så stilig konfirmasjonskort! Herlig motiv, og så flott fargelagt. Jeg likte de tøffe detaljene du har lagd :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. For et utrolig stilig konfirmasjonskort du har laget, Tine! Du fargelegger veldig lekkert! Og så alle de flotte detaljene som du har fått til!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott guttekort Tine..
    Nydelig fargelagt motiv....
    Og så er det så godt å se at det ikke bare er meg som er "hekta" på easelcard...
    Ha ei ny og flott uke

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Нmm іs anуone else having problеms with the pictures on this blοg loading?
    I'm trying to find out if its a problem on my end or if it'ѕ the blog.
    Any resрonses would be greatly аpрreciаteԁ.



    Fеel frеe to visit my blog Arjun Kanuri

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)