onsdag 3. juli 2013

COPIC INSPORASJON - ROSA.

I min forskrekkelse har eg sett at eg har gløymt å laga eit blogg innlegg om Copic inspirasjonen som me Copic Jentene i  
Kreativ Scrapping begynte med i juni mnd.
So då har  Jill, Trine og eg fargelagt kvar sitt motiv med månedens farge - ROSA. og innlegget finner du HER 
Me brukte alle motiv frå MAGNOLIA.
KREATIV SCRAPPING har mange nydelig motiv inne, og sjølvsagt Copic i lange baner.

Her er mi søte Tilda som er fra  Once upon a time serien- 
Tilda Longstocking
Du finner stempelet her


Eg har brukt desse fargane:

Hud: E21-00-000 og 93 til kinnene
Hår: E44-443-42-41
ROSA kjole: RV99-95-93-91
Forkle og strømper: E42-41-40
Bakken: E79-77-74-71-70
Skygge rundt motivet: B0000 og Blender 0



Vil du prøva deg du og??
Send inn til blogg@kreativscrapping.no og du er med i trekningen av en liten overraskelse fra Kreativ Scrapping!

Gå inn på Kreativ Scrapping sin blogg og sjå dei to andre Copic jentene sine rosa Magnolia motiv :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)