mandag 2. desember 2013

Jul + Rød - DT Kreativ Scrapping

Dagane flyr og jammen e me ikkje komme inn i desember måned. 
Da e vel den koseligaste månaden eg veit om :) Stor kosa meg med alt som høyre jula til.. 
Men litt travelt innimellom e da jo hjå meg og.. 

Kreativ Scrapping har sjølvsagt jul i fokus denne månaden også.. Og utfordringen denne månaden er

JUL + RØD

Og her er mitt prosjekt



Eg har laga ei øskje til Mjelkehjertesjokolade øskja. 




Eg har fargelagt Tilda with little Rudolf  fra Magnolia og Christmas Story Collectionen med COPIC.

Hun har brukt papirer frå Pion og dies fra Marianne Design.






god sjokoladen å gje som ein liten helsingspressang no i jula :) 





Her ser du øskja frå sida..


 Håpar du har lyst å prøva deg på å laga raude julaprosjekter.. 
Ta turen innom Kreativ Scrapping bloggen og sjå dei andre flotte DT damenes nydelige bidrag :) 


2 kommentarer:

  1. Vakkert kort, og ikke minst nydelig fargelagt :-) Første gang jeg er her inne. Men ikke den siste. Gleder meg til å følge deg:-) Så legger meg til som en av dine følgere :-) Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig. Jeg har heller ikke vært her inne før, men kommer garantert til å følge med på de flotte tingene du lager :)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)