lørdag 1. mars 2014

HERRE - GUTTEPROSJEKT - DT KREATIV SCRAPPING

Det er tid for ny utfordring hos Kreativ Scrapping.
Denne gangen utfordringen

HERRE / GUTTEPROSJEKT

Jeg har laget et gutte konfirmasjonskort med melkesjokolade i :)

Hva er det konfirmanten ønsker seg mest til selve dagen? Jo penger…Men jeg syns det er litt kjedelig med bare et kort med noen lapper oppi, så da har jeg laget et sjokoladekort. 
Litt koseligere å få noe også :) 
Jeg har fargelagt et Magnolia stempeltrykk Edwin with Derbyhat fra serien Little London med Copic.
Ellers har jeg brukt Maja Design papirer


Inni kortet er det tekst stempel fra Kort og Godt - M 135 Dagen og framtiden
Og ordene jeg har klipt opp er også fra Kort og Godt - M 155 Du er unik
Tre fuglene og kameraene er fra  Studio Calico

Håper du har lyst å være med på utfordringen. 
Stikk innom KREATIV SCRAPPING og se dei vakre bidragen til dei andre flotte DT damene :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)