søndag 13. september 2009

Kass skal eg velge???? HJELP!!!

Hei hei... Håper de har og har hatt ei fin helg.. Sole har strålt idag... men litt papirpuslerier har da blitt til alikavel..
Har laga tre kort til kortcuppen #1 på Papirgleder.no 
Oppgåva besto i å lifta eit av tre kort som me fekk bilde av (viser dei nedanfor). Eg viste ikkje kass eg ville lifte, so eg lifta alle tre..og so skulle eg velga ut eit av dei..men eg klara ikkje velga ut da finaste...
Kan de hjelpa meg??

Da fyrsta korte eg skulle lifta er laga av Gro.
Eit tøft manne-kort..
Eg lagde derimot "Cowboy-Laila" i solnedgangen..
Eit bursdagskort.
  Her har eg brukt bazzill og mønsterak ifrå diverse Paper pad 6x6 blokker.
Mønsterarka har eg brukt fiskars bord punch og hatt
color box - chestnut roan på kantane..
Stempelmotivet er maskert med to forskjellige stempel.
Giddy Up! ifrå Sugar Nellie og African sun ifrå Magnolia.
Eg har fargelagt dei med touch markers.
So har eg brukt litt hampeband som har knytt fleire
"hare-øyrer" på samme knuten.
Tekststempelet er ifrå Norsk stempelblad as
og tilslutt swirlestempel ifrå Inkadinkado.
---------------------------------------------------------
So det andre kortet eg
lifta er laga av Mona Evy

Eit veldig søtt kort..
Eg har laga eit "Bergensk-høstvær-kort"
 
Eg har brukt bazzill og mønsterak ifrå Lime Rickey Paper pad 6x6 blokka. "Regnkillen" ifrå Hänglar og stänglar har eg fargelagt med touch markers. Har hatt på litt glossy på sølepytten ved skoene. Paraplyane er ifrå stempelet Umbrella & slicker ifrå Wipper Snapper. Eg har fargelagt dei med tuchmarkersene mine.. og hatt på litt glossy.
"Regndråpane" er ei halvperle som eg og har brukt litt glossy på arke over for å sjå ut som ein dråpe..
Martha Stewart border punchen er brukt, bånd, notabene som eg tok å strauk på med ei stempelpute ifrå distress (vitage photo) og hadde tekststempel på som eg ikkje hugsar kor eg har kjøpt. Ellers er paraplystanga laga av streng.
---------------------------------------------------------------
So da sista og tredje korte
eg har lifta har Jannhild laga.

Kjempe skjønt kort!!

Eg har laga eit "velkommen til verden-kort"


Her har eg òg  brukt bazzill og mønsterak ifrå diverse Paper pad 6x6 blokker.Eg har rufsa til kantane og hatt color box-chestnut roan på kantane..
"John Blundn" ifrå Hänglar og stänglar har eg fargelagt med touch markers og har hatt på litt embossing pulver som glittrer. Prima blomstrer med brads inni og med glitterlim på og rundt den igjen. Blomstrane har òg fått ein "omgang" med color boxen på kantene.
Tekststempelet er ifrå stempelglede meinar eg. So til slutt har eg hengt ein bamsecharms i ei lenke ifrå eit smykke som var ødelagt..
Eg har også sydd rundt kanten.. og gitt om eg hadde ein "banne og steike" -tid!!Eg har ei gammal maskina som eg har fått låna av mamma, og ho ville ikkje sy litt ei gong!! Vasa seg heile tida.. so eg ha krangla meg til å sy rundt katen... måtte ta tape på tråden på baksida sånn at den ikkje skulle gå opp.. hihihi.. bra da ikkje er ein søm-konkurranse.. :)

Håpar du vil og kan hjelpa meg med å velga kass kort eg skal ta med i konkurrasen. 20.sept er fristen til innlevering..

5 kommentarer:

  1. Ååååå så lekre de var Tine! Alle sammen;)
    Jeg likte faktisk best nr 1! Syns det var så flotte farger du hadde brukt og likte godt maskeringen med stemplene! Men du må velge det du har best magefølelse for selv;)
    Lykke til;)
    Jeg reiser på ferie om en uke og når jeg kommer hjem igjen får du SU varer;)
    Søndagsklem til deg!

    SvarSlett
  2. Jeg likte nr 1 og 3 best, nr 3 var jo veldig søtt da :o)

    SvarSlett
  3. Å, så fine kort! Syns nr 1 var helt herlig;) Du har blitt en mester i å fargelegge, mine TM stöver ned...Lykke til i cupen!

    SvarSlett
  4. Hei Tinemor!

    Alle kortene var superfine, men holder en knapp på nr 1!
    Masse, masse lykke til!!

    Klem Mette V

    SvarSlett
  5. Hadde besyemt meg for hvilket jeg likte best før jeg ser hva de andre anbefalte. 3 flotte kort, men ikke i tvil om at #1 var finest. Flott lift av Gro.

    Lykke til i cupen :)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)