tirsdag 3. november 2009

Bretteteknikk utfordring...

...på Kreativhobby sin blogg. Kriteriane er at det skal vera meir enn ein brett på kortet og eit stempel på framsida av kortet ifrå Kreativ Hobby. Eg har med TO stempel ifrå Kreativ Hobby fordi dette kortet er også #3 i Julekortutfordringen eg er med i hjå Kreativ Hobby.

Eg har laga eit stjernekort som eg har fått oppskrifta hjå Marianne... Tusen takk!!!









Papir: Maja Design - Vintertid, varme kläder, kyla, snögubbar, se det snöar
Stempler: Kreativ Hobby - Alle stemplene...
Annet: Papirlotet - Roser og blad. Sløyfeband og brads.
Teknikk: Stemeltrykket er fargelagt med pro - og touch markers. Sløyfebandet holder sammen kortet.

Takk for titten..

5 kommentarer:

  1. så flott stjernekort du har laget.
    disse kortene er så morsomme.
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  2. Ååå så herlig dette var Tine!
    Det må jo ha tatt kjempelang tid å lage dette nydelige kortet;)
    godklem til deg;)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort, likte bretteteknikken veldig godt. Skikkelig stilig! :o)

    SvarSlett
  4. Åååå så masse fint du lager. Har storkost meg med å kikke i bloggen din.
    Ha en kjempe fin kveld.
    klem, Elisabeth

    SvarSlett
  5. Wow så flott kort. Fantastisk teknikk og nydelige farger. Må være vanskelig å få til denne stjerneformen på kortet.
    Mye annet fint i denne bloggen også. har kost meg skikkelig under "turen".

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)