torsdag 29. april 2010

Konfimasjonskort...

Dette kortet var heilt fantastisk å gje ifrå seg... Ho som hadde bestilt da blei so gla og rørt. "Nett so å sjå ho..." tihi.. jammen kjekt når ein treffer soo godt.. Var jo ikkje bilde av ho som skulle få da..

Vitage bilde... Papir frå inkido -designa av Kristine MB
So ein haug med diverse blomstrar.

Inni kortet har eg laga plass til penger.
Har skreve teksten ut frå dataen..

Ja.. sånn ser baksida ut.. Har prøvd å ha samme oppsette på alle sidene på kortet.

Takk for titten..

9 kommentarer:

  1. Så nydelig konfirmasjonskort. Ikke rart mottaker ble glad.

    SvarSlett
  2. Så herlige farger, da... Det var lekkert.

    SvarSlett
  3. Et nyyydelig konfirmasjonskort! Lekker oppsett, farger, motiv og blomster pynt.

    KLem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelig konfirmantkort!!!
    Fargene passet kjempebra,og oppsette er supert. Skjønner godt at bestilleren er fornøyd her.
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort !!
    Lekkre farger og pynt ;0)

    SvarSlett
  6. Såå utrolig nydelig konfirmasjonskort...Nydelige farger:)

    SvarSlett
  7. Hei TIne vennen!
    Er du kommet hjem fra Ferie?
    Nydelig kort du har laget da...og så gøy å se når noen blir så glad for kortet!

    Denne gangen skal jeg være med på gledessprederen... gleder meg til du trekker!

    Ha en flott helg
    klem fra Angella

    SvarSlett
  8. Hei, kan du legge til min blogg blant medlemmene på gledessprederen. Ser at jeg ikke har kommet med der enda. Kjempefint å være med på, sendte pakke denne måneden også.

    SvarSlett
  9. Hei og takk for sist om jeg kan si det. Har ikke vist av bloggen din før nå og ikke sett noe av det du har laget etter at pairgleder ble omgjort og da ble det ikke det samme lengre.

    Massa, masse nydelige kort du har laget. Skal nok legge deg til i blogglista mi nå og følge med.

    Klem

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)