tirsdag 27. juli 2010

Bursdagskort til ein utfordring.

Da e jo soo mangen utfordringsbloggar og so masse kjekke oppgaver.. So eg lagar og lagar kort.. Eg lagar eigentleg kort til ei messe eg skal på, men da er jo kjekt å vera med på ein utfordring samtidig :) 

Her er kortet til utfordringen til Friday Sketchers


Lili of the Valley stempel som eg har fargelagt emd promarkers og touchmarkers. 
Mønsterarka er resteapir eg hadde liggande.
Bånd og brads. 
Stjernene har eg laga av spelbinders som eg har embossa etterpå og hatt glimmermist på. 

Her er skissa som me skulle arbeida etter.



Og her er resten av kortet. Eg har laga eit staffelikort denne gongen. 



Tekststempel ifrå Norsk stempelblad AS



Her er heile sida under brettearket.. 


Baksida.. 

Tuuusen takk for alle dei koslige kommentarane eg har fått i tidligare innlegg. Dei varmar noko voldsomt!!

Ha ein flott tirsdag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)