onsdag 21. desember 2011

DT - Anonyme Scrappere - JuleScrapp del 2

E du ferdig til jul no?? Eg har ein "ekstrapressang" som skal scrappast igjen, so er eg ferdig med alt. 
Eller vertfall sånn at jula kan komma. Har ikkje sju slag iår.. og alle krinkelkrokar er ikkje vaska, men da for bli som da blir. Me skal reisa vekk i jula og feira jula hjå mamma iår.. So eg tar da ikkje so nøye ;)

Sjølv ko nærme jula me e komme, har me endå ei utfordring igjen før nya året setter inn hjå 

Oppgavo denne gong er å laga noko uti frå dette bildet



Og her er mitt bidrag :


Eg har laga ein gåvepose. 
Brukt vintage bilde som eg syns var så søtt!
Papire er frå Maja Design


Her ser du den ifrå sio. 
Syns desse posane er so greie og kjekke å laga :) 


Og her er baksida.. Ei lomme med tag med plass til ei lita julehelsing eller berre bruk som til og frå lappe ;)

Du må vera med i denne utfordringa.. for det er flotte premier som ALLTID!

Premiene denne gang er fra CropStop og 2 premier fra AS 



So heng deg med på utfordringen og stikk innom Anonyme Scrappereog sjå dei andre damene sine fantastiske kreasjoner!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)