lørdag 11. februar 2012

Anonyme Scrappere - Timeglass oppg 3


Anonyme Timeglass del 3 
Oppgaven: Detaljer
Hjerter og Roser

Tema for Anonyme Timeglass 2012 er

VALENTINE eller KJÆRLIGHET
Du kan selv velge om du vil lage ett valentineskort eller kjærlighetskort til kjæreste, venninne, mor eller far
Du kan velge hva dette innebærer, men det skal vise KJÆRLIGHET eller HJERTER o.l. slik at vi ikke er i tvil

- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner
Frist: 12. februar 24.00

Eg har laga ein LO denne gongen også.. 


Eg veit ikkje om eg likar denne LOen eller ikkje.. Men eg fekk "streng" beskjed om å visa denne LOen av Anja ;) so eg får vel gjera da då ;)
Kvelden før, eller sei heller natta før eg skulle reisa til Bømlo på treff, fann eg ut at måtte printa ut bilder til nokon LOer. Som sagt so gjort.. So kom SJØLVSAGT beskjeden opp med at det var nesten  tomt for blekk.. Bildene blei stripete og eg tørte ikkje gjera noko meira.. Men tok med bildene alikavel.
Då eg begynte på LOen so tenkte eg at eg måtte gjera noko med bilde.. Kunne jo ikkje vera so stripete og stygt.. So eg klypte da opp.. etter stripene.. Syns da blei ein ganske tøff effekt.. og eg fekk brukt da bilde som egentleg var boss.. Spart blekk ;)
Lagde til ein stensil til hjertene. Klatta på med noko gesso ting som eg fekk låna av Carina.
So spraya eg med raud glimmermist.. So spraya eg med litt fleire grønn farga..
Ellers har eg brukt silkebånd, osteklut, papir roser og stansa ut boksaver med Tim Holtz alfabet.


Her ser du litt bedre da stripete bilde og strukturen i hjertene.. :)

Ta turen innom Anonyme Scrappere og les om oppgava og reglane, bli inspirert av dei andre DT-ane sine bidrag og bli med på oppgava du og.. ja viss du er påmeldt då ;)

1 kommentar:

  1. hei igjen....knallfint....nydelig jente du har....
    kjekt å være på treff . Håper det ikkje blir lenge til. Ha ein fin morsdag...:)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)