onsdag 11. juli 2012

Buzzador - Air Wick

Eg er ein Buzzador.
Buzzador får eg muligheiten å prøva ut nye produkt og tjenester og deretter fortelle andre ka eg syns om produktet.


Denne gongen har eg fått heim nokon Duftpinner. 

Air Wick Duftpinner


Slik fungerer Air Wick
Når trepinnene plasseres i flasken og kommer i kontakt med vesken, spres duften i rommet. Man bruker alle pinnene dersom man ønsker en kraftig duft, eller et mindre antall dersom man ønsker en mildere duft. Duftpinnerne kan brukes overalt i hjemmet for å skape en naturlig duft-opplevelse. Duften varer i opptil 4 uker.

Eg har ein ståande i stova mi, og det er opent til både kjøkken og gangen. Eg har også ein ståande på bade og ein på vaskerommet. 
Det er ein herlig lugt over alt :) Forfriskande i stova. Bade luktar nydelig og til og med på vaskerommet luktar det godt no sjølv med ein haug med skitne kler i skitnetøyskorga :) 
I stova har eg alle pinnene oppi sida det er eit større rom, mens på badet og vaskerommet har eg kun to pinner oppi. 
Designet på denne er ganske stilreint og fint, så eg har ingen problem med å "pynte" opp heimen med denne. 
Test ut denne Air Wicken du også.. og få eit hus med forfriskande lukt :) 


Cool Linen & White Lilac
Denne vannbaserte blandingen dufter av friskt lin i vinden blandet med syriner. Test med ulike antall pinner.




 


Midnight Blackberry& Vanilla Silk
Denne duftpinnen inneholder eteriske oljer med en perfekt balanse av friske bjørnebær og vanilje.





Har du lyst å bli ein Buzzador?? Stikk innom her og les om det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)