søndag 19. mai 2013

Konfirmasjonskort - DT Skretchy Colors # 164

God morgen alle sammen.. 
Det er søndag igjen og tid for ny utfordringen 
hjå Sketchy Colors. 


Eg har fleire konfirmasjonskort å visa fram :) 
Her er eit eg har laga til  skisseutfordring denne gongen
og her er skissa som skal brukast:


Eg har speilvent skissa denne gongen.


Eg har brukt eit Mo Digital Pencil stempel som eg har fargelagt med copic.


Her er innsida med skrivefelt og pengelomme.


Staffelikort :) 

Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)


4 kommentarer:

  1. Love the colros of this

    Hugs
    Debbie

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort i lekre farger!

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott og maskulint kort til konfirmanten!
    Klem fra Gro

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)