søndag 9. juni 2013

Konfirmasjonskort til gut - DT Sketchy Colors # 167 Farge

Heisann.. 
Det er søndag og tid for ny tid for ny utfordringen 
hjå Sketchy Colors. 

Denne gongen er det fargekombo som er utfordringen.. og her er fargane..

"SVART, GRÅ OG KVIT"

Og eg har klart å laga noko til denne utfordringen og.. eg syns da var vanskelig... men her er kortet mitt.. 


Nytt konfirmasjonskort.. 
Fekk bestilling på kort til ein som likte MC.. so då måtte jo han få da ;)


Eg har fargelagt motiv ifrå Kenny K med copic. 
Brukt fargar ifrå serie C og W også E 70, 71, 74 og 77


Staffelikort igjen.. 


Innsida på kortet.. 

Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)