søndag 7. juli 2013

Konfirmasjons kort. "Pop up card" - DT Sketchy Colors # 171


Då er det søndag.. og det er den siste utfordringen hjå Sketchy Colors før me tar sommarferie. 
Denne gongen er det litt større utfordring.. 
Både fargekombo og skisse... 
So her har de litt å jobba med gjennom sommarferien :) 

Fargekomboen er:

"Brun, Kvit, Grønn og Lilla"

Og her er mitt bidrag. 


Eg fann denne joggande dama på min leit på google sidene.. Eg fargela ho med Copic. 


Skissa du skal følge er slik. 
Eg har brukt denne eg og.. Men eg har delt den i to slik at bretten på kortet kjem mitt i skisssa, og så har eg snudd skissa. 


Eg har laga eit "Pop up card" 
Fyrste gong eg har prøvd meg på dette, so det tok lang tid.. 
Men kjekt var da! 


Her er framsida på kortet.


Lagde og ein tag, som har skrivefelt på baksida. 

Då må du kosa deg masse i sommar med denne kjempe flotte oppgava. 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)




1 kommentar:

  1. Kjempefint kort, Tine! Du er utrolig dyktig til å fargelegge! Og jeg liker detaljene du får til!
    Ønsker deg en riktig god sommer!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)