lørdag 17. mai 2014

BUNADSKORT - PERFEKT TIL FEST OG KONFIRMASJON!

GRATULERER SÅ MYKJE MED DAGEN!! 


Jeg og Camilla i KREATIV SCRAPPING har laget hver sitt bunadskort til idag. 
Dette var veldig gøy og utfordrenes syns  jeg.

Jeg brukte en Sizzix dies til denne kjole boks-kortet. Dette er en dies som er så stor at du må ha den aller største sizzix maskina eller den kjempe store Accucut maskina som jeg har. 


Det skulle ligne en Hardanger-bunad som jeg har, meeen..jeg har ikke sett akkurat denne typen før..Tihi.. Det var litt vanskelig å finne akkurat slike bånd og sånt som bunaden har, så jeg måtte improvisere litt.
Jeg har bare brukt Bazzill ark. Bringekluten har eg laget med mange forskjellige farger av glitterlim. Båndet rundt har jeg del baker twines og så tvinnet de fargene jeg ville bruke sammen og så limt på.
For å holde kortet sammen, har jeg brukt magneter der beltet er.



Her ser du litt av "boksen" som er imellom fram- og baksida. Oppi der kan det jo være en liten gave, eller viss du lager det som bordkort kan det være en sjokolade eller en sammenrullet sang til konfirmanten eller festen.


..og her er baksida. 
Inni kan du jo også lage skrivefelt og stemple om du skal lage det som et kort.

Gå inn på KREATIV SCRAPPING sin blogg og sjå Camilla sitt flotte bunadskort :) 
Kanskje du blir inspirert til å lage et du også?

Ha en flott nasjonaldag!!

Klem frå Tine


18 kommentarer:

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)