mandag 1. september 2008

Bestillingskort..

Eg tar gjerne bestilling på kort..og då lager eg korta etter kva kunden vil ha..
Dette korte er ein bestilling ifrå svigermor.. ho ville ha eit kort til broren sin bursdag.. Her ville ho ha navn og alder.. og at da skulle gå i litt blått..
Soleis blei da.. Eg har skjert ut bokstava og tall på den nye silhouette maskina mi.. :)

Eg har brukt bazzill kartong.. to fargar.. mønsterpapir - My Mind`s Eye - "My Little Buddy".. Stempelet kjem ifrå Oldisane til Art Impressions..og fargelagt med ProMarkers. Eg har vore litt slu å kopiert bilde frå internett og skreve da ut på akvarellpapir og fargelagt da.. Sånn slepp ein å bruka mykje penga på stempel.. men ikkje alltid da går då..

Slik ser det ut innvendig.. Eg fekk ikkje plass til heile tekst stempelet på framsida.. så eg måtte dele da i to og tok andre delen inni kortet.. Gjekk jo greit da :)
Brukt restepapir ifrå mønsterarke på framsida.. og stempel ifrå stempelglede.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)