tirsdag 29. juni 2010

Bursdagskort

Eg fekk pakke i posten med nye stempler ifrå Lili of the Valley. 
Kjempe søte!!

So har eg vore å sett i forskjellige blogger og funne ny bretteteknikk.. 
Og fant ein mal hjå Sakkalo.
Ho kaller dette kortet eit "sikksakk-kort"
Utrule kjekt å laga!!!


Ho e berre sooo skjønn denne jenta der ho trilla på bamsane sine i vogna :) 


Det blei to like kort, men gut og jente kort. 
Eg har brukt papir ifrå maja design. Tekststemplar ifrå Norsk stempelblad.
Primablomster, bånd og brads. 
Stempla er fargelagt med pro og touch markers.

5 kommentarer:

  1. Kjempefine kort.
    De stempelmotivene er virkelig søte.

    SvarSlett
  2. Helt nydelige kort! Fantastisk flotte motiver og nydelig fargelegging!

    SvarSlett
  3. Så søte kort. Og riktig så koselige motiver. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  4. De var fine!
    kan jeg spørre om hvor du har kjøpt stemplene?
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett
  5. Naaaaa, så nydelige de er disse stemplene!! Denne bretteteknikken ble fort en favoritt hos meg også, og kortene dine er himmelsk nydelige!!!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)