torsdag 3. juni 2010

Never ending card


Eg har prøvd meg på eit "Never Ending Card". Da var kjempe kjekt å laga :)



Eg har laga eit 50årsdags kort som eg hadde på bestilling.


Mannen er likar vist å fiska.. so då syns eg at detta Kreativ Hobby stempel passa veldig godt.
Tekststempel frå Ladybug and friends og stempelglede.

Neste sia har masse skriveplass.
Tekstemplene er ifrå Norsk stempelblad AS, den lille swirlen er frå Ladybug and friends og kant stempelet er ifrå Autum Leaves


Kaka og ballonene er ifrå Norsk Stempelblad AS og bilen er ifrå North Star Stamp.

Håpar du har ein flott dag..

Takk for du tok deg tid til å komma innom bloggen min :)

4 kommentarer:

  1. For et nydelig kort. Lekre ark, og så mange fine stempler. Et bare utrolig flott kort. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!!! For en morsom brett, og skikkelig fine stempler.
    Ha en super dag!
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Så nydelig Tinemor! Har lenge hatt lyst til å lage et never ending card, men ikke kommet meg igang enda. Men dette var flott inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Veldig stilig! hvor har du funnet malen? Likte korleis du har samme tema gjennom heile kortet, stilfullt!

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)