lørdag 16. oktober 2010

Telyskort

Ja då har eg prøvd meg på eit telyskort igjen.. Denne gongen har eg prøvd meg på Ett trykk og Lena Katrine Øien sin versjon på den delen som telysa er i.. ellers har eg laga min versjon på resten av kortet. 
Men so klarte eg og å laga da oppner..so lysa kom på andre sida.. men ken seie at dei MÅ vera på andre sida?? 
Yeah, I have tried on a candle cards again .. This time I've tried Ett Trykk`s and Lena Katrine Øien`s version of the part that candles are in.. Then I made my version of the rest of the card.
But then I made it upside down .. so the lighting is on the wrong side .. but who says they HAVE to be on the other side?


Eg har brukt mønsterarka til Kristine M. Biseth som ho ha designa for Inkido. 
So ha eg brukt tekststempel frå Ett trykk /Norsk stempelblad.
Rose og "frø??, bling, brads, knapp og bånd.
Har brukt den nye nestabillitiesen Label 14, og ein punch frå Stampin up.
I have spent Kristine M. Biseth`s pattern that she be designed for Inkido.
So I have used text stamp from Ett Trykk / Norskstempelblad.
Rose and "seeds?" Bling, brads, buttons and ribbons.
And I have used the new nestabillitiesen dies Label 14, and a punch from Stampin Up.




Dette kortet skal vere med på utfordringen hjå Allsorts Challenge Blog - Week 74 - Lets play bingo
Eg har laga kortet etter fleire rekker;
- Brads, Knapper og Punch - 
- Knapper, Blomster og Mist/ Stickles - 
- Punch, Tags og Bånd - 
- Brads, Blomster og Bånd - 
- Perler, Blomst og Punch - 
og til slutt
- Perler, Mist/Stickles og Bånd - 

Ha ei fin helg allesammen.
Klem frå Tine

This card should be with the challenge of Allsorts Challenge Blog - Week 74 - Lets play bingo
I have made the card after several rows;
- Brads, Buttons and Punch -
- Button, Flower and Mist / Stickles -
- Punch, Tags and Ribbon -
- Brads, Flowers and Ribbon -
- Pearls, Flowers and Punch -
and finally
- Pearls, Mist / Stickles and Ribbon -

Have a great weekend everyone.
Hugs from Tine

4 kommentarer:

  1. Kjempekoselig telyskort. Nei - hvem sier at lysene må være på den ene eller andre siden? Flott ble det i hvertfall! :)

    SvarSlett
  2. This is awesome! I love this!
    Have great weekend!

    SvarSlett
  3. Well done =). Thank you so much for entering the Allsorts bingo challenge this week and good luck.

    SvarSlett
  4. love this, what a great idea.

    Judie H.

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)