fredag 1. oktober 2010

Vintage mannekort..

Eg har laga eit mannekort som eg fekk bestilling på...
Syns manne kort e ein utfordring.. 50åringen som skulle få detta kortet var veeldig glad i amerikanske biler. So då fant eg fram eit stempel frå North star stamp....meinar eg dei kom frå.. 


Her har cutlebug maskina fått svinga seg.. :) 


Basic grey mønsterark. 
Malt bølgepappen med crackle paint. 
Rufsa kantar og hatt på walnut stain distress ink på. 
Bilen er fargelagt med tørr pensel med farge frå distresspute.
Ellers har eg brukt stifter, brads, mini klistremerker og charms.


Innsida på kortet... Skrivefelt..


Vinduene og lyktene og skjermen har fått glossy accents på.. 
Var litt vanskelig å fanga da opp med kameraet.. 

Dette kortet tenkte eg skulle vere med hjå Vintage udfordring

Utfordring 8 Bruk maling eller gesso.

Ha ei flott helg allesammen.. 

Klem

17 kommentarer:

  1. utrolig herlig kort, nydelige farger og kjempetøffe stempel og pynt. Du er knallgod. God helg!!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott, stilig herre-kort! :)
    Me like!!!!

    God helg til deg! Håper du har fine høstdager!
    Klem, Hege

    SvarSlett
  3. Et utrolig stilig mannekort. Enig i at de ikke alltid er så lett...her har du løst det glimrende.

    SvarSlett
  4. Kjempe stilig og flott easel-kort!!
    Nydelig farger og flott pyntet.

    Ha en fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Dette syns jeg ble et helt fantastisk flott herrekort. Nydelige sammensatte farger, herlige detaljer! Dette likte jeg veldig godt!

    SvarSlett
  6. Wow så stilig herrekort.
    Kjempefint :O)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  7. Väldigt fint kort! Härligt att se ett kort till en herre som omväxling. :)

    SvarSlett
  8. Så stilig kort! Fine farger og kult stempeltrykk og mange kule detaljer. :)

    Gro.

    SvarSlett
  9. Kjempefint kort med maaange tøffe detaljer :-))

    SvarSlett
  10. fantastisk flott herre kort, kjempe fine farger og oppsett :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klemmm fra Linda S. L

    SvarSlett
  11. Kjempe stilig vintage herrekort!
    Hilsen Merete

    SvarSlett
  12. Hei igjen! Da er jeg tilbake igjen, etter en lang og flott vandring i bloggen din... c",)Her var det utrolig masse fint. Her kommer jeg gjerne igjen.Så jeg har derfor lagt meg til som følger.
    Hilsen Merete

    SvarSlett
  13. Hei,hei!
    Nydelig herrekort du har laget, herlige detaljer og farger!
    Har tittet litt i bloggen din, så mye fint du har laget. Jeg måtte legge meg som følger.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. waww utrolig flot herrekort du har lavet
    10000 tak for at du deltager på vntagudfordring

    SvarSlett
  15. Kjempeflott mannekort du har laget.
    Det var mange fine detaljer å studere her.
    Takk for at du deltar på Vintageutfordringen.
    Meretekj

    SvarSlett
  16. Hvor er det bare et flot mandekort.
    Der er urtolig mange detaljer.
    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)