lørdag 27. november 2010

Juleforklekort

Eg har vore på bloggsurfing igjen og kom over ein kjempe flott blogg. Nemlig Wenche sin. Ho hadde laga eit utrule flott Juleforklekort.. Og eg har herma noke grådig.. Håpar det er greit Wenche.. 




Maja Design papir, Magnolia kokka fargelagt med Pro og touch Markers.
Blånder, bånd, eylets, strie  og pepperkakefig. Eg har sydd med symaskina også.






Detta kortet hadde eg ein utfordring eg gjekk ut ifrå, men eg er jo aaalt for treg med å legga ut.. So utfordringen er over for lengst.. 
Har brukt Inkido sine papir som er desinga av Kristine M. Biseth
Blånder, bånd, eylets, strie og bjøller. Eg har sydd med symaskina også.





Her har eg brukt 3ndy papir sine julepapir.. Kjempe flotte!

No e da lalle tid for meg. Me har stått og partert hjort idag. So no ha me masse gryta kjøt, biffer og ikkje minst ferdig kverna kjøttdeig.. Oppvasken e tatt, meeen står til tørking.. Orkar berre ikkje å gjera meir i kveld.. 
Ha ei god natt alle sammen.. Kos dekan i helge :) 

4 kommentarer:

  1. Knallstilige og veldig flotte!

    SvarSlett
  2. så herlig og annerledes julekort:) Morro å lage nye ting!
    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlett
  3. Så flotte kort. Nydelige ark du har brukt. :)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)