søndag 4. august 2013

Bryllupskort - DT Sketchy Colors

Då er det på tide å begynne å laga kort igjen.. 
Me i Sketchy Colors håpar du er klar for nye utfordringar frå oss, for no begynner me opp igjen etter sommarferien vår :) 

Den fyrste utfordringen denne hausten er ei skisse.

Og her er kortet eg har laga. 


Eg har laga eit bryllupskort til denne skissa:

 

Eg har snudd ho ei gong.. 



Ho som bestillte dette kortet ville at eg skulle ha to Marsvin på kortet.. 
og dei skulle heita Knoll og Tott :) 


Navna til brud og brudgom... 


Det er eit Esel kort...denne gongen og..


Her ser de kortet innvendig. Med penge lomme og skrivefelt. 


Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)


2 kommentarer:

  1. Der var vi i gang igjen, og dette var ett kult kort TIne... Det gjorde seg med marsvinene på forsiden....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Så utradisjonellt og sååå knallflott bryllupskort.
    Dette var helt knall.
    Likte skissen veldig godt også.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)