torsdag 15. august 2013

COPIC INSPIRASJON - AUGUST - GUL- KREATIV SCRAPPING


Copic Jentane hjå Kreativ Scrapping
(JillTrine og meg) har no fargelagt kvar sitt motiv med denne månadens farge - GUL. 
Me vil visa dekan tre ulike fargekombinasjonar.
Me har alle valgt oss motiv fra Bildmålarna denne måneden. 
Du finner mange nydelige Bildmålarna stempler i nettbutikken HER



Eg har brukt motivet "Skate" fra serien "Little Winged Friends"
Det er vel egentleg eit julemotiv.. men eg syns da kledde å vera gult ;) 


Fargane eg har brukt er:



Hud: E 21 - 00 - 000 - 93 til kinna
Hår: E 47 - 44 - 35 - 33
GUL: Y 35 - 23 - 21 - 26 - 28
Bamse: E 37 - 35 - 33 - 30 - 09 til munnen
Sko: E47 - 44 - 37 - 35 - 33
Turkis: BG 75 - 72 - 71 (heimalaga) - 70
Grå: C 5 - 3 - 1
Skygge: BG 000- 0000 - Blender 0
Skygge under: C 8 - 7 - 5 - 3 - 1
Så har eg pynta litt med Spica Glitterpenn 00 Clear på stjernene,"kransene" og vingene.

Vil du prøva deg du og??
Send inn til blogg@kreativscrapping.no og du er med i trekningen av en liten overraskelse fra Kreativ Scrapping!

Gå inn på Kreativ Scrapping sin blogg og sjå dei to andre Copic jentene sine gule Bildmålarna motiv :) 

2 kommentarer:

  1. Fantastisk nydelig Tine. Den gulfargen skal rett inn i "boka" mi. Den var nydelig. Hele fargeleggingen er så flott.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig fargelegging, og gulfarge!

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)