torsdag 9. oktober 2008

4 Julekort..

Dette kortet har fått blonde i laange baner.. :)
Begynte inni korte og gjekk rundt og kom igjen og avslutta inni kortet.
Eg har brukt grønn bazzill kartong. Mønsterarker har eg latt gå ifrå baksida og fram på framsida.. Laga nokon tagger med restepapir. Stempelet er ifrå Ladybugsandfriends som eg har fargelagt med ProMarkers. Tekststempelet er ifrå papirgleder.no.







Nytt julekort med rød bazzill kartong. Brukt samme mønsterark her også som eg har latt gå ifrå baksida til framsida.. Stempelet er ifrå ladybugsandfriends og er fargelagt med ProMarkers.So har eg brukt litt band og perleband.



--------------------------------------------------------------------

Her har eg brukt symaskina kjempe masse. Fekk idèen av mønsterarke som ligg i bunn for dar er det bilde av at da er sydd på. So eg ha sydd og sydd :) Men va kjekt.. Symaskina fjuska litt so ikkje allti ho ha klart å sy sånn ho skal... Men ikkje rart heller.. symaskina e sikkert lika gammal som meg om ikkje eldre.. Mamma si gamle..som ho ALLTID har hatt.. Ho ha ikkje brukt den på mangen år..so kanskje derfor ho fjuskar?




Ellers har eg brukt blå bazzill kartong. 3 typar mønsterark som eg ikkje veit kor eg har ifrå.. Loppiskjøp... Stempelet er fargelagt med Promarkers og tekststempelet er ifrå Papirgleder.no.





---------------------------------------------------------------

Litt meir julekort med rød bazzill kartong. Brukt samme mønsterark her som på dei to fyrste. Har laga da på samme måte med å la mønsterarket gå ifrå baksida til framsida.. Stempelet er ifrå ladybugsandfriends og er fargelagt med ProMarkers. So har eg brukt litt band og perleband.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)