søndag 26. oktober 2008

Stjernebok

Oldemora til Tiril Maria blir 90 år,
og då har eg laga eit skrytealbum til ho.
Eg har hatt lenge lyst å prøva å laga eit sånt album..
Og da blir ikkje da sista, for detta var morro!!!
Fekk ånde øve meg igår kveld.. hadde lite med papir,
so måtte ta dei fargane eg hadde nok av.
Men da gjekk jo bra :)
Eg har valgt å ikkje dekorera utvendig på boka..
Kanskje eg ombestemmer meg før me gjer ho ifrå oss..
men føreløbig er ho sånn no...

Va ikkje detta eit flott skrytealbum då???
Håpar på at oldemore blir gla for da.. for eg e veldig stolt øve da..
Kjempe arti å laga!!!

3 kommentarer:

  1. For et fantastisk flott album - og så mye arbeid, da *dåne* Jo dette må jo være helt perfekt skrytealbum for oldemor :)

    SvarSlett
  2. heisann!
    Takk for sist! Ja steinbokkjen va på messå opp t fleire gonga...
    Viss du kikka innom bloggjen min så finn du noko t deg dar...

    Kooooooooooooooooz deg
    klem Gerd

    SvarSlett
  3. Ååå so fiiiin! E so flink du! :) *beundre*

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)