torsdag 5. mars 2009

Utfordring hjå Jannhild og Kari sin kortgøy på Papirgleder


Eg har laga eit brylløpskort.
Eg har brukt stempeltrykk ifrå panduro som eg har malt med distress ink.
Diverse blomar, knappar, streng og to forskjellige mønsterark.


Dette stempelavtrykket meinar eg at eg fekk av Jannhild i juleposten -08
Eg har malt da med distress ink. Ellers har eg brukt bazzill, mønsterark, forskjellige blomstrer, brads, bling og chipbords-swirl.


Inni kortet har eg laga plass til å legga ved penger om ein ynskjer da.


Og her er baksida :)


Bazzill, mønsterark (?)Forskjellige band, chipbord, blomster og blad (ifrå nille), "ringene" er noko som eg fekk av mamma som skal egentleg brukast til noko heilt anna.. Stempelet har eg fått av ei kjempe hyggeleg dama, og eg har malt da med distress ink. Hjertene rundt er stempel ifrå panduro. Tekstempelet fekk eg i julekalenderen min ifrå KreativHobby.

Tusen takk for titten..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)