tirsdag 21. april 2009

Konfirmasjon...

Nabo guten skal konfirmerast på søndag..og eg har laga kort til han.


Kriteriane til oppgava:
1) Vi må kjenne igjen skissen!
2) Tema: Valgfritt.
3) Format: Alt unntatt 15x15, eller kvadratisk.
4) Dere har disse 6 fargene å "rutte med": rød, grønn, gul, orange, turkis, brun. Dere må minimun bruke 3 av fargene på kortet, gjerne flere eller alle hvis dere vil!

Resten bestemmer dere selv
Eg har brukt bazzill, mønsterark ifrå MME, der kjem også notabenen og blomsten ifrå og. Stempelet er ifrå The Greeting Farm og heiter Hello Ian. Da har eg fargelagt med promarkers.Ellers har eg brukt band, brads og glitterlim.Korte er 15 x 17,8cmFargane eg har brukt; Turkis, brun, orange, gul og grønn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)