onsdag 21. oktober 2009

Brettekort

Eg har sett so mangen andre som har laga desse brette korta, og syns dei e kjempe flotte. So eg måtte prøva meg på eit sånt sjølv.

Nedanfor ser du kortet samanbretta...

So ser du kortet utbretta i forskjellig vinklar...








Her har eg brukt H&S stempel (meinar eg) som eg har fargelagt med touch markersane mine..og fugelen er magnolia. Bazzill kartong, mønsterark ifrå Cosmo Cricket - girl friday.

Tekststempeler ifrå Norsk stempelblad, det samme er balongstempelet. Asbjørn er skreve ut med silhouette maskina. Ellers har eg brukt tickers tall som eg har malt litt på, bånd, rose og blad. Og swirle kantstempel ifrå autumn leaves, veit ikkje kor eg har hjørne stempla ifrå..

Takk for titten..



2 kommentarer:

  1. hejsan vänneN!
    tack för dina ord inne hos mej! *glad*
    VIlket superläckert kort! gillar alla detaljer och färger! WOW!
    Däremot kommer inte killen med hatten från hÄnglar utan från Magnolia. Men det är ju inte hela världen =)
    Vill passa på å önska dig en trevlig helg!
    STOR KRAM Petra

    SvarSlett
  2. Hei!

    Min første tur innom deg, så mye fint du lager! Dette korte var kjempe flott - gjennomført og stillig.

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)