fredag 26. februar 2010

Bursdagskort...

..som eg har laga som gavekort til frisørsalongen her heima.
Kortet har ei lomme inni som gavekortet skal vera inni.
Jenta er ifrå The Greeting Farm og eg har fargelagt den med både
pro og touch markers.
Eg har brukt punch og nestabillities.
Blomster ifrå prima, halvperler,
brads og bånd

Musa.. hugsar ikkje kor den kom ifrå, men den er vertfall fargelagt med pro og touch markers.
Nær bilde av den søte musa..
Her ser de gavekortet og lomma som det er i. Og felt til å skriva helsing på.
Stempla på swirler som eg har pynta med halvperler..

Takk for titten :)

3 kommentarer:

  1. Det var et knallfint kort. Nydelig laga. Trur jeg må prøve meg på sånnt gavekort opplegg snart. Det er en god ide og så blir det så stilig.

    Musa ligner forresten på Penny black, men jeg er ikke helt sikker :)

    Ønbsker deg en knallfin vinterdag:

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort! Så flink du er til å fargelegge. Veldig gjennomført og fint hele veien!
    Musa er fra Whiff of Joy;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. For et kjempeflott kort! Og så nydelig pyntet inni og. Digger arket du har brukt her, og Henry er jo bare helskjønn.
    Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)