torsdag 25. februar 2010

Endelig tilbake...

... etter at maskino mi blei suuuuuper treg, og den brukte ca ei heil veka på å flytta bilder og dokument over på ein ekstern harddisk.. So har ho vore lenge på reprasjon.. No har eg ENDELIG fått ho tebake og eg kan legga inn bilder av tinga eg har laga.. Her kjem vertfall litt av da eg har laga sida sist :)

Bursdagskort...



------

Bursdagskort til ei 8år gammal jenta..





----



Eit nytt bursdagskort... har hatt masse bestillingar på nyåret..



----
Utrule kjekt at so mangen er innom bloggen min.. og ikkje minst er det kjekt med alle dei kosleige kommentarane!!!

1 kommentar:

  1. Hei Tine.
    Så fint at du har fått kommet deg på nett igjen.
    Superfine kort du har lagd.
    Ha en fin kveld
    Klem fra Bodil

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)