torsdag 19. august 2010

Pringles boksar

No kjem eit ras av bilder.. ganske i uorden faktisk.. men va vanskelig gitt.. 






Eg har samla på pringles boksar lenge no.. Er ikkje den chipsen da går mest av hjå oss.. men eg har kjøpt sånne boksar for å få boksen.. og dei andre ete jo da eg kjøpe so då får eg jo boksar.. :) tihi..






Toppen på "kaka" tihi.. Det "handtaket" er kun til pynt. Ein kan ødelegga den viss ein drar i den.. so opnast som om da skulle vore ein ny pringlesboks :)





Her er endå ein vintage boks. 

    











Her har eg brukt restepapir og stjerne nestabilitiesen min. Da blei ein del sveiving på cutlebugmaskina.. *Pjuhh*
So har eg tørr embossa dei med forskjellige mønster.
Endå meir sveiving.. *pjuuuuh*


Tekststrimlene oppe og nere på boksen, har eg skreve ut på dataen :) 






Og her er ein boks eg har laga av papirblomstrar som er klyp ut ifrå mønsterark.Bling og bånd...

















Viss du klarte å følga med no so e du god ;)
Blei frykteleg rotete.. men men.. 

Takk for titten vertfall :) 

4 kommentarer:

  1. Så flotte bokser du har pyntet!!

    Ang. diss spørsmål til tutorialen vår på StampARTic, så må gessoen tørke først! Dvs, den tørker ganske raskt, så innen du har vasket stempelet så er det meste tørt. Dersom det fremdeles skulle være punkter som er våte, så bruk varmluftpistolen noen sekunder :-)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg har hatt stor produksjon av pringelsboks pynting i d siste...
    de skal være med på ei messe...
    Hva tar du får boksene,om du selger da?

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)