tirsdag 19. oktober 2010

Eit ras av juleposar


Eg har laga ein del juleposar som eg ikkje har fått vist.. 
So forbered deg på eit bilderas..

Ladybug and friends stempel malt med distress ink refill..

Baksida.. Tag til å skrive helsing på..

Serendipity snømann fargelagt med pro og touch markers.
Maja Design papir.. 

Ladybug and friends stempel malt med distress ink refill.


Vintage bilde frå utklyppsark frå 3ndy papir.


Fort å gale..tihi.. 

Eg var også so heldig å bli top 4 hjå Sketchy Colors med Telyskortet som er i innlegget under. 

Kjempe koselig!!

Ha ein fin tirsdag alle sammen.. no skal eg å henta prinsesso i barnehagen :) 

7 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjempe flotte poser du har laget.
    Fine farger og masse fin pynt.
    Ønsker deg en forsatt fin og kreativ uke.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  2. Disse var flotte. Likte alle veldig godt. Kjempefine de stor blomstene. Nydelige motiv også. :)

    SvarSlett
  3. Wow så mange fine poser.
    Nydelige alle sammen.
    Ha en fin kveld-

    SvarSlett
  4. hei ,nydelig pose. ER DET FREKT Å SPØRRE kva den kvite blomsten er laga av (eg veit eg har sett den, men kvar:-)

    SvarSlett
  5. Disse juleposene er jo veldig fine :) De kommer sikkert til å glede mottakerne. Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  6. Kjempe fine juleposar..!! Veit du om ein plass det finst "oppskrift" på slike posar? Har veldig lyst å prøva å laga til jul!!

    SvarSlett
  7. Love em. Super cute. Great detail work too.

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)