torsdag 14. oktober 2010

Enda fleire juleposar..

Eg blei vist bitt av basillen. 
Dei var so kjekke å laga desse juleposane :) 

Her har eg brukt bamsen frå Lili of the Valley, fargelagt med Pro og touch Markers. Tekststempelet er frå Ladybug and friends.
Brukt Nestabillities dies og Martha Stewart punch, glitterlim og sjølvsagt mønster ark frå Inkido.


Baksida på posen har eg laga ei lomma med plass til ein tag.


Ladybug and friends stempelet er malt med Distress ink Refill.
Ellers har eg brukt dei same tinga som posen over.

Klem frå Tinemor

3 kommentarer:

  1. Hei. Kjempeflotte poser du lager!! Er det ikke moro? Lett å lage og fine å gi bort. ;-)
    God helg! :-)

    SvarSlett
  2. Så fin pose. De fargene er bare nydelige. Og så er det virkelig kjekt å kunne gi bort noe som blir så koselig!!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så flotte poser du har laget! Motivet er også nydelig fargelagt.
    Ida

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)