mandag 22. november 2010

Julemessa på Solheim.

Hei.. Igår var eg på julemessa på Solheim, ei nabobygd her heima. 
Det opna klokko 15.00, men mangen var allerede komme 14.30.. Salget begynte ikkje før Gong-gongen gjekk. 
Då sto nesten heile gjengen rundt "lefse-bordet" for å sikra seg Masfjordlefser og andre julekaker.. 
Trur detta e ei "lefse-messe"..for salget ellers trur eg heller var labert.. Eg vart ikkje so frykteleg fornøgd. Hadde litt formykje med meg heim at.. Håpar på å få solgt bedre på neste messe. 

Eg tok sjølvsagt bilde av stenden min, men da var da einaste bilde eg tok og.. tihi.. 


Ha ei flott veka allesammen :)


Må tilføye at eg hadde med meg nokon av nissane til mamma som du ser... Solbergnissen.. Kjempe flotte!

2 kommentarer:

  1. Oi så flott du hadde laget det til da! Skikkelig stilig :)Var det bare kort du solgte eller solgte du nissene også?

    SvarSlett
  2. WOW for en stand!! Kjempe lekkert! stilig med den plakaten! bra reklame:D

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)