onsdag 11. mai 2011

GD - The Sisterhood of Crafters

For ei stund sida fekk eg ein mail om at eg var ein av dei heldige som vart Gjeste Designer hjå The Sisterhood of Crafters. Jippi!!! 

Og utfordringa denne gongen er:
Let it shine!! 

Og her er mitt kort.


Eg har brukt digi stempel frå Mo`s Digitale Pencil.
Malt med Distress ink Refill
Mønsterark frå Maja Design
Blomstrer frå Wild Orchid Craft 
Og MASSE GLITTER


Skrivefeltet er under framsida.. 


Her ser du det bedre.. og so har eg laga penge lomme også.

Ta turen innom The Sisterhood of Crafters sin blogg og sjekk ut DT-ene sine flotte kort!!! 

2 kommentarer:

  1. Dette ble kjempeflott! Nydelig motiv.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. A beautiful easel card! Lovely colouring and fabulous flowers! Hugs, Lesley

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)