onsdag 23. november 2011

DT - Anonyme Scrappere # 33


Då er det tid for ny utfordring hjå  Anonyme Scrappere.

Denne gongen er utfordringa:

Juletags/bursdagstags i alle former og farger!

Og eg har laga to forskjellige tags.. begge jul... 


Her har eg brukt Tim Holtz tag die og kutta ut ein tag i kraft kartong.. 
Treet er ein dies frå Marianne Design
Eg har embossa snøkrystaller som er frå Stempelgleder.
Tekst stempel er  Catslife Press og det heiter {Ho Ho Ho}
Ellers har eg brukt Washi tape, div bånd, treknapp og hampetråd.


Her har eg brukt ein heilt anna teknikk.
Eg har stansa ut to forskjellige ting av Marianne Design dieser og brukt Stickers frå Tim Holtz.
So har eg brukt den super kule aluminiums tapen!! Eg har brukt litt forskjellige malingar oppå..Blei litt prøving og feiling før denne fargen kom fram.. Kobber, svart og raud.. 
Ellers har eg pynta taggen med blonder og bånd.

Denne utfordringen har supre premiar som vanlig.. og dei er sponsa av:


Gull: OMC gavekort på 25 dollar,

Sølv: wink wink inks


Bronse : Anonyme Scrappere





So heng deg med på utfordringen og stikk innom Anonyme Scrappereog sjå dei andre damene sine fantastiske kreasjoner!! 




1 kommentar:

  1. Flotte tgs du har laget. den teknikken med tape har jeg ikke sett før. Lekkert!

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)