onsdag 3. oktober 2012

DT - Anonyme Scrappere - Anonyme Timeglasset #2


Velkommen til Del 2 av Anonyme Timeglass 
hos oss i Anonyme Scrappere :) 


Ta turen innom  Anonyme Scrappere 
for å se hva oppgavene for Del 2 er:

Her e mitt bidrag...so om du ikkje ser heilt kva oppgava er..
ja så ta turen innom  Anonyme Scrappere 
og les oppgava og reglane der :) 


Eg var i 50 årsdag til ei goood venninna. Ho er ei av mine toradarspelande venninner. 
Leita nette rundt for å finna ein toradarspelar eg kunne fargelegga.. men nei.. 



Eg fant ein pianotrekkspelar då eg søkte igjennom google, og den har eg fargelagt med Copic. 


Eg fann denne type brettekort i eit Magnolia blad.

Håpar du er ein av dei som har meldt deg på Anonyme Timeglass..og du leverte DEL 1.. 
for då kan du vera med på oppgava.
Gå inn på Anonyme Scrappere og les og finn ut av oppgava.. og sjå alle dei andre DT jentene sine flotte bidrag :)

1 kommentar:

  1. Amazing card, Tine! Your coloring is fabulous. Please e-mail me!

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)