onsdag 27. februar 2013

Bretta veskekort - DT Anonyme Screppere

Då er eg i gang med fyrste inspirasjonsutfordring hjå 
Denne gongen er det Ragnhild som inspirerer oss med ei super kjekk oppgave. 
Gå inn i bloggen til AS og sjå kva oppgava er denne gongen.. og med det samme du er der inne, så sjekk ut alle DT jentenes super flotte bidrag.


Eg har bretta eit veske-kort denne gangen til ei som skal konfirmera ser. Har begynt å få masse bestillinger på kort :) Super kjekt! 


Syns desse veskene passe så bra til konfirmant jentene. 
Vil du laga ei slik sjøl, så finner du ein tutorials her


Eg har brukt magnet på denne. I tutorialsen er det brukt ein hyssing som lokkemekanisme.



Sånn ser den ut når den er bretta heilt ut. 
Eg har brukt papir ifrå Maja Design (stripete) og Pion (brunt) og...ja kva var det det siste var? Father og son meiner eg serien heitte.. men kven er dei sin? Kanskje du veit da? Det er vertfall den Stemplene kjem frå "Kort og Godt" og "Unity Stamp Company" 



Og her er utsida (og undersida) av veska.
Eg har pynta med blomster frå Wild Orhcid Craft.



2 kommentarer:

  1. Truly gorgeous hun...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    SvarSlett
  2. Lekker veske du har laget! Har laget en selv tidligere, også til konfirmasjon! Synes den passer fint til det!

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)