onsdag 28. oktober 2009

Kreativ Hobbys julekortutfordring - Kort # 1 -brettekort



Kreativ Hobby har ein julekortutfordring som 50 stk har fått sjansen til å vera med på.
Eg er ein av dei heldige som fekk vera med.
Her kjem mitt fyrste kort i utfordringen.. og det er eit brettekort.
Utfordringen er å ha to stempel ifrå Kreativ Hobby på framsida.
Og det har eg på dette kortet.



Framsida av kortet:
 Bazzill kartong,
Mønsterark ifrå Kreativ Hobby
Blomsten er ifrå prima.
Ellers so har eg brukt glitterlim, brads og hampetrå. 
Sløyfebande til å knyte rundt kortet er kjøpt på binders.

Detalj bilde..


Her ser du kortet er utbretta


Inni kortet har eg og brukt to tekstempel ifrå Kreativ Hobby
mønsterark ifrå Kreativ Hobby, Inkido og Basic grey.
Kantstemplelet er ifrå Autum leavs og er stempla med
distress ink - vintage photo.
Ellers har eg brukt litt reste bånd eg hadde.


Takk for titten..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)