torsdag 10. mars 2011

Hobbyrommet mitt..

..eller skal eg heller sei roterommet mitt?? Tihihi.. eg har faktisk rydda litt idag.. Ser bordplata igjen og hyllene ha fått ein liten oppryddning.. So då fann eg ut at eg kunne ta nokon bilder og visa dekan korleis eg sitt å jobbar.
Eg likar å sjå korleis andre har da.. so kanskje andre e som meg?? 


Tihi.. sjååå rotet då..meen eg veit kort ting e i rote då.. Ihvertfall mesteparten ;) 


Sånn ser da ut på andre veggen.. 
Dataen, Symaskina og skrivaren e sentrale her.. So e da Oppbevaring av tomme pringlesboksar og lys som skal dekorerast og andre ting som ikkje høyrer scrapping til i hyllene øve som de ikkje ser.. Og da e lika greit.. for eg rydda ikkje på denna sido idag..  :) tihihi


Punch oppbevaring.. og magnet tavel som det henger nye ting på som ikkje er tatt i bruk eller ikkje har fått plass endå.. Og so e da penner og andre ting.. 
Ikea hylle med stempelpyter, embossing og bånd og blånder.. 


Ja her ser du meir kor stor plass eg har.. Eg står i gangen og tar bildet :) 
Det oppservange auge ser kanskje sluken i golve.. Jadå.. romme ha vore eit bad.. Men eg trengte hobbyrom og detta romme va da berre ein haug med masse rot på.. so ut med doen og inn med hobbytinga :) 


Sånn oppbevarer eg ProMarkersane og Touch Markersane mine. 
Hadde små runde prisklistremerker som eg fargela med ProMarkers fargen, skreiv navnet på fargen og limte på korken.. Synes det var ein av dei luraste tinga eg ha gjort på lenge.. No slepp eg å ta ut heile tusjen for å finna rette fargen.. 

Takk for at du tok turen innom bloggen.
Ta bilde av ditt hobbyrom og la oss andre få sjå korleis du har da. 
Er nok mangen fikse ting rundt om kring som e kjekke å plukke opp :) 

Klem frå Tine


1 kommentar:

  1. Så godt å se at det faktisk ikke er bare meg som har ett "rote-hobby-rom" =) Ser omtrendt sånn ut hos meg også... om ikke et par hakk værre =)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)